Nog ffkes! - Reisverslag uit Urmond, Nederland van Pim en Veerle Hoedemakers/Stouten - WaarBenJij.nu Nog ffkes! - Reisverslag uit Urmond, Nederland van Pim en Veerle Hoedemakers/Stouten - WaarBenJij.nu

Nog ffkes!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim en Veerle

30 Mei 2006 | Nederland, Urmond

Hallo jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn!

Binnenkort volgt meer informatie!

• 30 Mei 2006 - 20:21

S@nder:

Ik hoop dat je daar in Haarlem je roots niet gaat vergeten!

• 31 Mei 2006 - 07:27

Veerle:

hahahaha wat leuk om over mezelf te lezen zonder t zelf geschreven te hebben! Ja mensen, vergeet de site www.veerlestouten.waarbenjij.nu: Die is hartstikke saai vergeleken met deze! :) Daag lieverds!!

• 31 Mei 2006 - 13:49

Marieke:

He Pimp!

Leuk dat je ook een site gaat maken! Zo kunnen we jullie belevenissen blijven volgen! Ik zal je wel gaan missen hoor!

xxx, Marieke

• 02 Juni 2006 - 10:59

Ellen:

please don't go,!!!!!!
    stay here!!!

• 02 Juni 2006 - 15:38

Paula:

Het gaat nu dus echt gebeuren. Ik kom jullie stulp graag een keer bewonderen. Ontzettend veel geluk in het Haarlemse en Amsterdamse! xxx Paula

• 05 Juni 2006 - 07:07

Je Lederen Jakje:

He Parlefoirtje!
    Ik wil je nog even bedanken dat je toch een van de betere foto's van Miranda en Wilfredje gebruikt hebt! Want we kunnen het ontkennen, maar die foto's van de ardennen?! oj oj oj oj oj !!hahahaha :) erg sad!
    dag elegastje, tot snehel!!!

• 05 Juni 2006 - 12:16

Anique:

Haha wat ruig! Kan ik jullie op afstand ook volgen en natuurlijk wil ik een keertje komen kijken in 'het koude hoge noorden' ;) Byebye en succes met afstuderen......nog efkes!!

• 07 Juni 2006 - 14:47

Ghis:

Dudes...Limburg forever:)!
    Ik ga jullie ontzettend missen en kom lekker vakantie houden (af en toe) bij jullie aan zee (biena Kortriek aan zee)
    Tot gauw lieverds x ghis

• 09 Juni 2006 - 08:57

Veer:

Ja Pim, zeker mogen ze een keertje een kijkje komen nemen in ons penthouse mét p.a.t.i.o piep piep piep piep piep!)
    love you pimmeke, mis je enorjjm ;) xx

• 09 Juni 2006 - 09:32

Pim(oir):

ALLO? leuk om te reageren (reageerbuisbaby) op mn eigen profielletje :) dus... maar ik mis u ook enorjjm... nog ffkes en dan gaan wij lekker elke dag FEESTUHH! :*) tot over een paar daagjes (15 ofzo ;)) dikke kuzzzz

• 13 Juni 2006 - 09:33

Ministerie Van Paginaonderhoud:

Geachte heer Hoedemakers,
    Bij deze deel ik U mede dat U site vaker upgedate moet worden, want zulks is zeer saai voor Uw leden, met vriendelijke groet,
    Miranda Veranda

• 04 Augustus 2009 - 21:09

Waarbenjij.nu Admin:

Geachte mevrouw Stouten,

Als U nu verdraaid dit profiel niet update, dan zwaait er wat!

Met vriendelijke groet,

Jacobus Pruttel
    Waarbenjij.nu admin

Pim en Veerle

Hallo jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn! Nog een paar maandjes en dan is het zo ver! We're leaving Limburg! Veerle en Pim gaan hun geluk elders beproeven. Beide gaan we studeren in Amsterdam en wonen in Haarlem. Maar voor het zover is, is er nog een lange weg te gaan. Op dit moment is Pim nog aan het afstuderen. Veerle daarentegen heeft hele andere bezigheden. Zij zit tot 24 juni in Zuid- Afrika. Over haar bezigheden kun je meer lezen op veerlestouten.waarbenjij.nu Binnenkort volgt meer informatie!