Eindelijk!!! - Reisverslag uit Urmond, Nederland van Pim en Veerle Hoedemakers/Stouten - WaarBenJij.nu Eindelijk!!! - Reisverslag uit Urmond, Nederland van Pim en Veerle Hoedemakers/Stouten - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!!

Door: Pim

Blijf op de hoogte en volg Pim en Veerle

15 Augustus 2006 | Nederland, Urmond

Beste Jongens en Meisjes!

Eindelijk is het zover, het is ons gelukt! We hebben een appartementje. We hebben lang moeten zoeken en dat heeft ons heel veel energie gekost. We hebben allelei appartementen bezichtigt, lage, dure, onderkomen, goedkope, bijzondere, opgeknapte, enfin, vanalles. Meest frappant waren vaak de huurbazen. Van Tanja met haar tandjes tot Fabrizzio (geen idee of ie zo heet, maar hij kwam uit ROMA!) met z'n pens en borsthaar tot amanda die beter haar rol in Flodder had kunnen aanhouden (slamp).

Na 3 maanden intensief zoeken hebben we een appartementje gekozen aan de Kleine Houtweg in Haarlem. Het is een twee kamerappartementje. Het bestaat uit een woonkamer met aangrenzend dakterras en open (fantastische) keuken en een plankenvloer. Via de trap kom je in de slaapkamer met laminaatvloer een dakkappelletje (leuk woord trouwens) en een dakraam. Via de slaapkamer kom je in de luxe badkamer. Al met al, alles wat we willen. Eén klein minpuntje, het wordt pas 15 oktober opgeleverd. Voor de periode 28 augustus tot 15 oktober zoeken we nog een woonruimte, maar er zijn vele mogelijkheden. Dat komt wel goed!

28 augustus wordt een spannende dag, Veerle heeft dan haar eerste schooldag op de Hogeschool Inholland in Diemen. Na wat miscommunicatie (vreemd want Veerle gaat toch echt Communicatie, reclame en marketing management doen) tussen Veer, de IB-groep (hoe kan het ook anders) en de Hogeschool van Amsterdam is ze uiteindelijk op Inholland terrecht gekomen. Deze opleiding blijkt (volgens de beschrijving) ook nog veel beter bij haar te passen.

Ook voor Pim is 28 augustus een spannende dag. Pim begint als projectleider bij MSD in Hoofddorp. Deze farmaceutische multinational is aan het reorganiseren en zocht iemand met discipline, organisatorische vaardigheden en een nieuwsgierige visie om daar diverse projecten te gaan leiden en het reeds aanwezige personeel werk uit handen te nemen. De baan is in het Engels, maar dat maakt Pim niet veel uit. Jolly! Ow dear..

Dus dit is weer een duidelijke update, de volgende update zal over een paar weekjes of maandjes zijn, misschien pas vanuit de Kleine Houtstraat!

• 16 Augustus 2006 - 05:22

Ell:

leukleukleukleukleukleukeleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukeleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukeleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukleukeleukleukleukleukleukleukleuk! echt heel leuk!

• 21 Augustus 2006 - 18:10

Anne:

Hey Pim! Wat zal Urmond saai zijn zonder jou...en de jumbo...kunnen de meisjes zonder jou? ;) Heel veel succes donderdag met Noord Zuid...als iemand het moet halen dan jij wel!!! Ik zal dus duimen voor je!

liefs x Anne

P.S. Heb je broetjes die op het Groenewald zitten?

• 23 Augustus 2006 - 11:22

Pimp:

Hi anne :) dank je wel hoor, ik kan het gebruiken, zoals je (nu) ziet ben ik druk aand e studie ;) ik heb helaas geen broertjes, maar mijn oudere broers nu 27 en 30 jaar oud hebben er wel GEzeten... jij ook succes met je hers. xxx

Pim en Veerle

Hallo jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn! Nog een paar maandjes en dan is het zo ver! We're leaving Limburg! Veerle en Pim gaan hun geluk elders beproeven. Beide gaan we studeren in Amsterdam en wonen in Haarlem. Maar voor het zover is, is er nog een lange weg te gaan. Op dit moment is Pim nog aan het afstuderen. Veerle daarentegen heeft hele andere bezigheden. Zij zit tot 24 juni in Zuid- Afrika. Over haar bezigheden kun je meer lezen op veerlestouten.waarbenjij.nu Binnenkort volgt meer informatie!